DataMap Europe Ltd.

  • Начало
  • Решения
    • GPS контрол на транспорта
    • Оптимизация на дистрибуция
    • Геомаркетинг
    • Телекомуникации
    • Финанси
    • Геология и минно дело
    • Екология и природни ресурси
    • Обществена сигурност
    • Публичен сектор
      • Енергоснабдяване
      • Общинско самоуправление
      • Градоустройство
      • Социално управление
      • Здравеопазване
      • Образование
      • Земеразделяне и земеползване
  • Продукти
    • Location Intelligence & GIS
    • GPS Софтуер
    • Автомениджър
    • WEB приложения
    • Картографски и ГИС услуги
    • Географски бази данни
    • Списък на продуктите
  • Карти и атласи
  • За нас
    • Опит
    • Партньори
    • История
    • Архив
  • Контакти

Избор на място за клон/банкомат

 
Планиране на нов клон или банкомат Избор на място за клон/банкомат Модели на поведение на клиента
 
Намирате се в: Начало / Финанси / Избор на място за клон/банкомат

Проучването на района, оценката на локацията и съпоставянето им такива, които дават добри резулатати изисква извършването на териториален анализ.
 
Оценка на локацията за банков клон.

  • Видимост – сградата на клона и указателните табели да са ясно видими от пътя
  • Паркинг – достатъчен брой места за паркиране
  • Входове и изходи – лесно влизане и излизане на сайта. Възможни препятсвия, които ограничават достъпа до обекта.
  • Достъпност – основни улици и пътища в района, които позволяват на потребителите удобен достъп до района около потенциал местоположението на клона?
  • Близост до търговски центрове за търговия на дребно – Наличието на областите на дребно ще осигурява клиенти в дадена област. На сайта има ли концентрация на търговски обекти и от каква категория наблизо?
  • Безопасност – оценка на района и място от гледна точка на безопасност за служители или клиенти
  •  
    Дейтамап ще ви даде знание за търговска мрежа в района, трафика, безопасността и друга информация, която да подпомогне оценяването на локацията
     
    Проучване на района

    Оценката на терен дават възможност за знание от първата ръка за даден пазар.
    Задачите за оценка включват:

  • Идентифициране на всички конкуренти
  • Оценка на обема на трафика и търговските модели
  • Преглед на специфични места
  • Определяне на концентрациите на дребно и търговски центрове, както и колко и какви финансови институции са разположени в оценявания район
  • Анализ на качеството на местните квартали, за да се определи дали те са в съответствие с демографска информация
  • Актуална информация относно демографските прогнози, пътни проекти, градоустройствено планиране развитие и тенденциите в местното бизнес развитие.
  •  

     

    Share List
    • Начало
    • Решения
      • Геомаркетинг
      • Телекомуникации
      • Оптимизация на дистрибуция
      • Геология и минно дело
      • Пътно управление
      • Земеразделяне и земеползване
      • Градоустройство
      • Енергоснабдяване
      • Публичен сектор
        • Обществена сигурност
        • Социално управление
        • Общинско самоуправление
        • Здравеопазване
        • Образование
    • Продукти, услуги, технологии
      • Location Intelligence & GIS
      • GPS Контрол на транспорта
      • Автомениджър
      • Геоложки софтуер
      • Географски бази данни
      • Адресно позициониране
      • Електронни карти и услуги
      • Технологии
      • Продукти
    • Карти и атласи
    • ЗА НАС
      • Опит
      • Партньори
      • История
      • Архив
      • Работа
    • Новини
      • DataMap Online
      • MapInfo Pro 17.0 и SSA 12.2
      • MapInfo RouteFinder
      • Изследване на Forrester определя Pitney Bowes като лидер в технологията
      • Spectrum Spatial Analyst
    • Контакти

    Copyright © 2019 · Datamap Europe LTD